Kritéria hodnocení
Kritéria hodnocení
Žák musí splnit minimálně 70 % aktivní docházky do vyučovacích hodin, v opačném případě může být neklasifikován.
ČJ:
1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.
2. Žák přečte 2 knihy za pololetí a zpracuje ke každé čtenářský list.
3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.
Hodnota/váha známek:
1,0 - čtvrtletní a pololetní práce
0,5 - hlášený test (např. shrnující po konci tématu) + čtenářské listy
0,2 - pětiminutovky, desetiminutovky, průběžné menší testy
0,1 - práce v hodině
M:
1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.
2. Žák si nosí rýsovací potřeby na hodinu geometrie (ořezaná obyčejná tužka, kružítko, pravítko s ryskou).
3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.
Hodnota/váha známek:
1,0 - čtvrtletní a pololetní práce
0,5 - hlášený test (např. shrnující po konci tématu)
0,2 - pětiminutovky, desetiminutovky, průběžné menší testy
0,1 - práce v hodině
SKN:
1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.
2. Žák má kompletní všechna portfolia (přírodovědné, zeměpisné, dějepisné).
3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.
Hodnota/váha známek:
1,0 až 0,5 - testy (váha podle náročnosti a obsahu tématu)
0,5 - prezentace, referát
0,2 - plakát/prezentace z hodiny, malé testy
0,1 - práce v hodině
Zásady hodnocení a oceňování pokroku v angličtině pro žáky 4. B s cílem hledat cesty ke zlepšení
Ocenění získáváte za
- aktivní účast v hodinách Aj a přípravu na hodinu / vedení sešitu a slovníčku v něm, nezapomínání, dodržovaní pravidel soustředěné práce
- domácí procvičování v online učebnici na learn.eltngl.com a v doporučených jazykových prostředích v týdenních plánech
- sebehodnocení využívající tabulku zvládnutí učiva ve workbooku: I can=zvládám / I need to practice=potřebuji procvičit
- snahu mluvit anglicky a nebát se, že udělám chybu
- práci s chybou v testových úlohách/samostatné objevení chyby a její oprava
- Testování / není tu proto, aby někoho děsilo, ale abychom zjistili, jak si vedeme/,
známkování:
- Aby byla možno na konci pololetí klasifikovat, je třeba mít docházku alespoň 70% a získat nejméně 4 velké známky z Unit Testů po ukončení jednotlivých lekcí
- Známkování: váhu jednotlivých známek stanovuje vyučující dle náročnosti testů a kvízů · Malá známka: minitesty/minikvízy (nebudou ohlašovány předem – cílem je, abyste se pravidelně připravovali na vyučování a abychom měli průběžnou zpětnou vazbu k vašim znalostem a věděli tak, na co se zaměřit při dalším učení) · Střední známka: „menší“ ověřování znalostí a dovedností zaměřené na aktuálně probíranou látku či konkrétní jevy z probrané látky · Velká známka: „větší“ ověřování znalostí a dovedností zaměřující se na více aspektů jazyka/dovedností (Unit Testy po ukončení jednotlivých lekcí, projekty)