Kritéria hodnocení

Publikoval Dominika Študentová
Datum 12.9.2024

Kritéria hodnocení
Žák musí splnit minimálně 70 % aktivní docházky do vyučovacích hodin, v opačném případě může být neklasifikován.
 

ČJ:

1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků. 

2. Žák přečte 2 knihy za pololetí a zpracuje ke každé čtenářský list.

3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.

Hodnota/váha známek:

1,0 - čtvrtletní a pololetní práce
0,5 - hlášený test (např. shrnující po konci tématu) + čtenářské listy
0,2 - pětiminutovky, desetiminutovky, průběžné menší testy
0,1 - práce v hodině 

M:

1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.

2. Žák si nosí rýsovací potřeby na hodinu geometrie (ořezaná obyčejná tužka, kružítko, pravítko s ryskou).

3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.

Hodnota/váha známek: 

1,0 - čtvrtletní a pololetní práce
0,5 - hlášený test (např. shrnující po konci tématu)
0,2 - pětiminutovky, desetiminutovky, průběžné menší testy
0,1 - práce v hodině

SKN:

1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.

2. Žák má kompletní všechna portfolia (přírodovědné, zeměpisné, dějepisné).

3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.

Hodnota/váha známek:

1,0 až 0,5 - testy (váha podle náročnosti a obsahu tématu)
0,5 - prezentace, referát
0,2 - plakát/prezentace z hodiny, malé testy
0,1 - práce v hodině

 

Zásady hodnocení a oceňování pokroku v angličtině pro žáky 4. B s cílem hledat cesty ke zlepšení

Ocenění získáváte za

  • aktivní účast v hodinách Aj a přípravu na hodinu / vedení sešitu a slovníčku v něm, nezapomínání, dodržovaní pravidel soustředěné práce
  • domácí procvičování v online učebnici na learn.eltngl.com a v doporučených jazykových prostředích v týdenních plánech
  • sebehodnocení využívající tabulku zvládnutí učiva ve workbooku: I can=zvládám / I need to practice=potřebuji procvičit
  • snahu mluvit anglicky a nebát se, že udělám chybu
  • práci s chybou v testových úlohách/samostatné objevení chyby a její oprava
  • Testování / není tu proto, aby někoho děsilo, ale abychom zjistili, jak si vedeme/,

známkování:

  • Aby byla možno na konci pololetí klasifikovat, je třeba mít docházku alespoň 70% a získat nejméně 4 velké známky z Unit Testů po ukončení jednotlivých lekcí
  • Známkování: váhu jednotlivých známek stanovuje vyučující dle náročnosti testů a kvízů · Malá známka: minitesty/minikvízy (nebudou ohlašovány předem – cílem je, abyste se pravidelně připravovali na vyučování a abychom měli průběžnou zpětnou vazbu k vašim znalostem a věděli tak, na co se zaměřit při dalším učení) · Střední známka: „menší“ ověřování znalostí a dovedností zaměřené na aktuálně probíranou látku či konkrétní jevy z probrané látky · Velká známka: „větší“ ověřování znalostí a dovedností zaměřující se na více aspektů jazyka/dovedností (Unit Testy po ukončení jednotlivých lekcí, projekty)