Kritéria hodnocení v 1. třídě

Cíl: Žák se umí sebehodnotit a kriticky sleduje svůj pokrok v učení.

Žák si naplánuje, jakým způsobem by mohl své učení posunout dál.

Naše cesta:

- Neznámkujeme + vysvědčení se známkou (na základě průběžného vyhodnocování učení a výsledků žáků). K vysvědčení je  žákovi podaná písemná zpráva, sdělující, jak si žák v dané oblasti vede a na čem by měl případně zapracovat.

- V průběhu roku se budou děti sebehodnotit pomocí ,,ověřovacích prací“ (1x za 2 měsíce), v týdenním plánu (+AJ) a v rámci hodin v komunitních kruzích

- Učitel podává průběžně zpětnou vazbu v rámci jednotlivých úkolů a aktivit: slovní komentář, dohodnutá označení chyby (puntík, vlnovka,…)/správně splněný úkol – všichni stejné označení (např. razítko symbolu třídy – všichni stejné)

- Týdenní plány si budou děti ukládat do desek s drukem

- Ostatní materiály si děti uloží do krabice

- Ověřovací práce si budou děti zakládat do složky - portfolia (posloupně září – červen) – podklad pro pololetní hodnocení

- Týdenní plány mají děti k dispozici na webu třídy a v papírové podobě v pondělí od učitele

- Domácí úkoly budou označeny hvězdičkou / v angličtině bude úkol vyvěšen a specifikován na webu školy