Týdenní plány
Týden 2.10.2023 - 6.10.2023
Třídnická hodina |
||
Vyučující
Tereza Doudová,
Lucie Hamerská
Tento týden bude třídnická hodina až 5. vyučovací hodinu namísto přírodopisu. |
||
Český jazyk a literatura |
||
Vyučující
Iveta Jeřábková
Úterý 3. 10. - test - slovní druhy, pádové otázky |
||
Anglický jazyk |
||
Vyučující
Tereza Havlová
Present simple - affirmative, negative, questions and short answers
Na 5.10. odevzdat DÚ: práce s chybou (viz vaše testy, které jste dostali domů). |
Odkazy
|
|
Matematika |
||
Vyučující
Hana Hollanová
Dělení dvojciferným číslem - odhady, postup
Geometrie: |
Přílohy
|
|
Informatika |
||
Vyučující
Jakub Svatoš,
Radek Ivanov
Tinkercad - zadání úkolu PoznámkaBudeme si povídat o 3D tisku a zadáme si úkol pro příští hodinu |
Odkazy
Přílohy
|
|
Psaní všemi deseti |
||
Vyučující
Gabriela Nováková
Ergonomie sezení u PC, pravidla používání počítačové učebny a studijního centra, seznámení s hmatovou metodou psaní všemi 10 prsty. |
||
Výchova k občanství a zdraví |
||
Vyučující
Veronika Valínová
Týdenní výzva: V konkrétní čas si kontroluju diář (plánovač) a školu online a plánuji si své školní povinnosti na celý týden. |
||
Dějepis |
||
Vyučující
Iveta Jeřábková
Čas, časová osa |
||
Zeměpis |
||
Vyučující
Tereza Doudová
Vítej ve vesmíru |
Odkazy
|
|
Vyučující
Tereza Doudová
Sluneční soustava - nástěnka planet |
Odkazy
|
|
Přírodopis |
||
Vyučující
Tereza Doudová,
Lucie Hamerská
Téma: Podmínky života |
||
Hudební výchova |
||
Vyučující
Dalibor Havlíček
Notový zápis Poznámka
V hodinách, kde jsme spojeni (celá třída), se zabýváme základy notového zápisu. Více informací o učivu: viz odkaz na stránku předmětu. |
Odkazy
|
|
Výtvarná výchova |
||
Vyučující
Kateřina Círová
Budeme se učit o základním jazyku umění. O hlavních prvcích, které umění používá. Začneme základními prvky v malířství. Popíšeme rozdíl mezi kresbou a malbou. PoznámkaVíce informacích můžete dohledat v odkazu. |
Odkazy
|
|
Tělesná výchova |
||
Vyučující
Martin Skýva
hod míčkem, skok daleký z místa, běh v terénu 15 min |
Odkazy
|