Kritéria hodnocení
Hodnocení:
dvouměsíční sebehodnotící práce:
Jako loni, vyhodnocovat už ale nebudeme individuálně, ale děti budou pracovat samostatně/s naší dopomocí. U cvičení, kde dětem dopomůžeme, uděláme zelený puntík. Po dopsání práce opravím červenou barvou, dám dětem, děti se vyhodnotí pomocí barev (stejné jako loni). Poté práce opět vyberu, a kde nebudu souhlasit s barvou, kterou si dítě dalo, napíšu vpravo slovy, jakou barvu bych dala já. Děti pak práce přinesou domů pro vás k nahlédnutí. Prosím, docvičte doma, co dětem ještě nejde, a napište k práci svůj komentář, případně alespoň podepište.
testy pokroku:
Ve čtvrtky budeme psát krátké testy na 5 – 10 minut z matematiky nebo českého jazyka, výjimečně také SKN. Na testy pokroku budeme mít speciální sešit pokroku. Po napsání testu práce opravím, napíšu počet bodů a vrátím sešity dětem. Děti se vyhodnotí pomocí různých grafických znázornění. V pátek sešit pokroku vezmou domů – prosím, podívejte se, jak se dětem dařilo, podle potřeby s dětmi docvičte a test podepište. Další čtvrtek si napíšeme obdobný test znova a zjistíme, jaký pokrok děti udělaly.
slovní hodnocení, známky:
V průběhu roku budu občas psát do školy online slovní hodnocení.
Ve čtvrtletí a třetí čtvrtletí napíšu do školy online známku za Čj, M a SKN.
Na vysvědčení děti dostanou známky.
kritéria hodnocení:
Známkou budu děti hodnotit na základě dvouměsíčních sebehodnotících prací, testů pokroku, jejich výkonů ve vyučování. Na výslednou známku mohou mít dále vliv tyto faktory: individuální potíže žáka (odlišný mateřský jazyk, projevy dyslexie, dysgrafie, poruchy pozornosti apod.), zapojení ve vyučování, pečlivost domácí přípravy, plnění dobrovolných domácích úkolů, celkově snaha o zlepšení. Tyto faktory mohou známku pouze zlepšit.
anglický jazyk – kritéria hodnocení:
- aktivní účast v hodinách Aj / alespoň 70% docházky
- známka minimálně ze 3 testů po ukončení jednotlivých lekcí. Známka bude doplněna slovním komentářem a společným zhodnocením v barevné škále (známou z dvouměsíčních testů)
- oceňování pokroku formou „five-star student“ (hvězdičky za aktivity, písničky, jazykové hry …)
- sebehodnocení využívající tabulku zvládnutí učiva ve workbooku / I can…./ I need to practice
- ocenění domácího procvičování v online učebnici na learn.eltngl.com