3C WEEK 6
![3C WEEK 6](/files/posts/10717/cover_image/kingfisher-bird-4580982-ar360.jpg?1633431228)
Cíl týden 6: Užívám CAN a CAN´T pro vyjádření schopností. |
Hello Kingfishers!
Tento týden se vidíme pouze 2x (v pondělí jste šli do planetária, takže nám angličtina odpadla).
Co jsme dělali v úterý 5.10.?
1. soustředili jsme se na aktivity, které umíme nebo ještě neumíme.
I CAN SING.
I CAN ´ T DRAW, YET.
-"YET" je kouzelné slovíčko, kterým dáváme najevo, že to co neumím se dříve nebo pozdějí naučím. Naše sdělení, že něco neumíme, není pak tak negativní.
2. Pracovali jsme v učebnici OUR WORLD
- strana 123 cv 1
- Označ si mřížku číslicemi 1-9 (mřížka s žábou má číslo 5)
- nastříhej aktivity ze str 179 (8 aktivit)
- poslechni si nahrávku (viz příloha) a vlep kartičky s aktivitami na správné místo do mřížky
(kdo nebyl ve škole, nebo neměl knihu, doplní si doma)
Co jsme dělali ve čtvrtek 7.10.?
- procvičili jsme si slovní zásobu - viz příloha Verbs_vocabulary_WEB (vlepeno v sešitu)
- procvičovali jsme otázky se slovesem CAN (UMĚT) a odpovědi na tyto otázky
Can you run?
Yes, I can.
Can you spell in English?
No, I can ´ t, yet.
...
HOMEWORK for Wednesday, October, 13 (úkola na STŘEDU 13.10.):
1. Podle dotazníků nalepených v sešitě, do sešitu napište 3 věty o tom, co umí nebo ještě neumí vaši spolužáci
(kdo ztratil dotazník, najde ho v příloze questionnaire?CAN YOU.... - vyber si jen 1 dotazník)
2. Procvičujte otázky a odpovědi i doma podle aktivit (slovní zásoba nalepená v sešitě)
UPOZORNĚNÍ:
Děti si stále ještě zapomínají pomůcky a domácí úkoly. Každou hodinu se mně omlouvá minimálně čtvrtina třídy, že něco nemá. Shrnuji tedy ještě jednou, co by si děti měly nosit do hodiny:
• Učebnici Our World 1 ·
• Sešit A4 - kostičkovaný, linkovaný, prázdný… je to jedno. (Portfolio z loňského roku by měly děti využívat doma pro trénování slovní zásoby z první a druhé třídy)
• Plně vybavený penál (ořezané pastelky, guma, pero, nůžky…)
• LEPIDLO
• WHITEBOARD MARKER (fix na mazací tabulku)