Týdenní plány

Týden 7.2.2022 - 11.2.2022

Český jazyk a literatura

Vyučující Kateřina Matoušová

Literatura - Bible a biblické příběhy

Vyučující Veronika Valínová

Zájmena - skloňování

Poznámka

Výuka probíhá v rámci online hodiny v MS Teams

Anglický jazyk

Opakování slovní zásoby (doluvíme se, kdy si napíšeme test)
Reagování na nové informace
Popis toho, co někdo nebo něco umí či neumí (can/can't)

Matematika

Vyučující Jana Kerzelová

Rozklad na součin prvočísel, největší společný dělitel, nejmenší společný násobek
Dvojice úhlů, převody, grafické skládání úhlů

Poznámka

Týdenní DÚ č. 15 - termín odevzdání 8.2.
Co jsme v průběhu týdne zvládli, najdete v Teamsech ve společném chatu.

Psaní všemi deseti

Vyučující Gabriela Nováková


- samostatná práce v programu ATF
- během hodiny napsat min. 10 řádků v programu ATF
- lekce dle individuálního tempa žáka (cca lekce 6-8) - znaky P,Q,G,H

Dějepis

Vyučující Kateřina Matoušová

Kanán, Fénicie, Palestina - viz učebnice
Opakování - Mezopotámie, Egypt, Indie, Čína - za použití zápisů v sešitě

Zeměpis

Vyučující Jan Mazůrek

Proměny povrchu Země
Sopečná činnost
Zemětřesení

Poznámka

suplování z důvodu nepřítomnosti učitele, pracovní sešit str. 25 cv. 1,2,3, str. 26 cv.1,2,3, a 4

Přírodopis

Vyučující Helena Vaňková, Jakub Holec

Ploštěnci

Poznámka

Stavba těla a přizpůsobení prostředí
Vybraní zástupci - ploštěnci české přírody

Fyzika

Měření a výpočet hustoty

Výtvarná výchova

Vyučující Kateřina Círová

Zvíře v umění - pokračování.
Tentokrát si vyrobíme vlastní talisman. Sošku zvířete z různých materiálů. Více se dozvíte v příspěvku na webu (viz odkaz Zvíře v umění).

Poznámka

Pro žáky 6.B, kteří jsou v karanténě je zadání výtvarného úkolu přesně popsané v příspěvku na webu školy (viz odkaz). Úkol budou plnit tito žáci doma. Fotografii výsledné práce zašlou do Zadání v MS Teams " Zvíře jako talisman", které mají v týmu Výtvarka 6.B.

Dramatická výchova

Vyučující Barbora Maxová

hledání specifického pohybu postavy s maskou

Poznámka

Vzpomeňte si na svoji masku, kterou jsme vytvořili v minulé hodině a vyzkoušejte několik různých stylů chůze, které by se k ní mohlo hodit (např. chodí přikrčená, více po patách nebo po špičkách... ) Vymyslete si také gesto, které se bude k postavě hodit. Příště si to vyzkoušíme :-).